24 Mayıs 2012

Ev Yapımı Tavuk Döner

Bu dönerin tarifi enişteme ait. Dışarda yediklerimizden çok daha lezzetli ve temiz olduğu kesin . Bir çok şeyi evde yapmaya çalışıyoruz ve Allah ' ın izniyle daha içe sinen ve lezzetli tadlar çıkıyor ortaya. Malzemeler göz kararı. Baharatları damak tadınıza göre kendiniz ayarlayabilirsiniz. Tarifimize gelince;


Malzemeler;

  • Tavuk göğsü
  • Soğan,sarımsak
  • Az salça ( domates ve biber salçası karışımı)
  • Zeytinyağı
  • Kekik,tuz,karabiber,pul biber,kimyon


Yapılışı;


      Tavuk göğüslerine rendelenmiş soğanı ve sarımsağı, salçayı, yağı ve baharatları ekleyip sıra sıra dizip poşete sarıp buzluğa kaldırıyoruz . En az bir gün bekletiyoruz. Pişirmek istediğimizde 1 saat öncesinden çıkarıp buzlu haldeyken ince ince kesiyoruz. Tavaya az yağ koyup pişiriyoruz.
Afiyet olsun.

14 yorum:

  1. evde yapılan lezzetleri çok seviyorum afiyet olsun bloğunu izlemeye aldım selamlar..

    YanıtlaSil
  2. Çok nefis oluyor gerçekten. Ellerine sağlık gülüm. Ben salça eklememiştim hiç. Onun yerine bolca acı pulbiber atıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacığım malum Antepliyiz herşeye biraz da olsa salçayı katmadan edemiyoruz :) Bende bir daha ki sefere salça yerine pul biber miktarını arttırarak yapayım :)

      Sil
  3. bir ekmek arası alabilirmiyim harika olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  4. Mmm bu kadar basitmis, ellerine sağlık, takipteyim:))

    YanıtlaSil
  5. evde yapılan gibisi var mı?
    ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık çok güzel olmuş bir ara deneyelim çocuklar çok sever.bende beklerim

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    Ben Elif Edes Tapan blogunuzu çok beğendim ve hemen takipçiniz oldum. Sizi de kendi blog umda takipçi olmaya beklerim :)
    Çok sevgiler,

    http://mutlu-mutfak.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. www.nasibimce.com ve www.porselendemlik.com


    Tarafından hazırlanmış olan





    76.PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ'NE

    20 EYLÜL 2012-20 EKİM 2012

    TARİHLERİ ARASINDA


    http://fusununmutfagi.blogspot.com



    YANİ BEN EV SAHİBELİĞİ YAPACAĞIM.

    SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!

    İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ...

    ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
    LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  9. çok iyi bir tarif tam bana göre pratik ve de lezzetli elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  10. Nefis ellerinize saglik,tarif icin tesekkürler!

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim. Bir arkadaşımın listesinde ekliydiniz. Hemen girip bakmak istedim. Ne güzel paylaşımlarınız var. Dönere asla hayır diyemem hele ki ev yapımı ise offffff :))) Mis olur misssss...
    Ellerinize sağlık çok iştah açıcı görünüyor. Bloğunuzu hemen izlemeye aldım. Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. merhabalar:)
    Bloğunuzu yeni keşfettim..Takibe aldım hemen çok güzel paylaşımlar var içeriğinizi çok sevdim.
    sevgiler.

    YanıtlaSil