23 Mart 2012

MUHABBET SOFRASI VE ÇEKİLİŞLER


Geçtiğimiz günlerde çok sevdiğim arkadaşımda bir kaç kişi toplanıp bol bol muhabbet ettik . Çok iyi insanlar tanıdım. İnsan gurbette olunca daha çok ihtiyaç duyuyor dost sohbetlerine . Arkadaşım birbirinden güzel şeyler hazırlamıştı bir kaç şeyi de birlikte yaptık. Arkadaşımım eşi Ordu'lu kendi Artvinli . Farklı yörelerin tariflerini öğrenmek isterim. Turşulu pilavı duyuyordum ve çok merak ediyordum mesela. Arkadaşım yapmıştı çok beğendim.Bir bakalım masamızda neler vardı;

Peynirli muska böreği
Ispanaklı gül böreğiMor lahana salatası
Yaprak sarma
Unlu börek
Un kurabiyesi
Turşulu pilav
Ve masaya sonradan eklenen ;
Tepside kumpir
Muhallebili kadayıf

Tarfiflerini ilerleyen günlerde vereceğim inşallah.
Blog dünyasında yeni olmama rağman uzun süredir gördüğüm bütün blogları tek tek incelemişliğim var. Hayat Cafe ve Tombul Tarifler daha önceden ziyaret ettiğim bloglardan bazıları. Şimdi bu iki güzel sayfanın sahibi hanımlar çekiliş yapacaklar ve birbirinden güzel hediye verecekler.
Hayat Cafe blogunun sahibi binbir derde deva olduğu söylenilen mesir macunu hediye ediyormuş. Bu nefis lezzeti tatmak isterseniz çekilişe katılmak için ve birbirinden güzel yemek tariflerini görmek için buraya tıklayınız.
Tombul tarifler blogunun sahibi de çok şık bir nevresim takımı hediye ediyor.Onunda birbirinden güzel tarifleri olan blogunu ziyaret etmek isterseniz ve çekilişe katılmak isterseniz buraya tıklayınız.
Herkese bol şans :)


20 yorum:

  1. Arkadaşın birbirinden güzel lezzetler hazırlamış..
    Ellerine sağlık.
    Turşulu pilavı merak ettim..
    Tarfini bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda yayınlayacağım inşallah.Denemenizi tavsiye ediyorum çok farklı ve leziz.

      Sil
    2. Tarifler çok hoş,herkese keyifle geçecek güzel günler diliyorum,
      ziyaretine teşekkürler,
      çok sevgiler...

      Sil
  2. Canım merhaba iadeyi ziyarete geldim ellerine sağlık menün harika olmuş sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. herşey nefis görünüyor,afiyet olmuş sizlere,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. ne güzel arkadaşların olmuş canım..gurbette olunca herkes akrabadan öte olabiliyor..sofradaki herşey şahane.....bahsettiğin turşulu pilavı bende ilk kez duydum ve merak ettim bak:)

    YanıtlaSil
  5. menü güzelmiş ee güzel sohbetlerde olunca vakit ne çabuk geçiyor değilmi??
    emeği geçen herkesin ellerine sağlık yiyenlere afiyetolsun
    sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  6. Nefis bir sofra canım, emeği geçenlerin ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. ELLERİNE SAĞLIK CANIM
    MENÜ HARİKA
    :)
    İYİ HAFTALAR..

    YanıtlaSil
  8. merhaba seni izlemeye aldım...
    bu arada masa harika görünüyor..
    ellerinize sağlık...
    sizde beni izlemeye alırasanız sevinirim...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. hepsi nefis görünüyor eli değen herkesin eline sağlık,afiyetler olmuş sizlere..

    YanıtlaSil
  10. Herşey çok güzel görünüyor canım. Arkadaşının ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  11. Sofradaki herşey nefis olmuş hepinizin ellerine sağlık afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  12. Bayılırım böyle ev toplantılarına. BU arada mor renkli sarı çiçekli şey sanırım muhallebi ve pasta türü bir şey ama neyse ney çok yenilesi duruyor.
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. elerinize sağlık. hepsi çok güzel görünüyor. Sizi izlemeye aldım. Ben de blog dünyasında eski sayılmam. görüşmek dileğiyle.

    YanıtlaSil
  14. Bu ne güzel sofra böyle:)ellerinize sağlık.Yorumlardan kelime doğrulamayı kaldırırsan yorum yazanların sayısı artar,bu şekilde çok zor oluyor.Tariflerini fırsat buldukça deneyeceğim,takipteyim:)

    YanıtlaSil